21 Kasım 2011 Pazartesi

14 hafta 4 gün

14. haftadayız bebeğim.14. hafta olduğumuz gün tekrar randevumuz vardı. doktora gittik. bu hafta artık okuduğum kadarıyla cinsiyetinin belli olması lazımdı. fakat gittiğimizde doktorumuz daha erken dedi, haftaya belli olur dedi. oysaki yasemin teyzenin 11,5 haftada belli oldu prenses geliyor sana kardeş. aslında belli olmustu sanırım doktor söylemedi. sanırım bende babanda gördük biz. eğer gördüğümüz yanlış değilse sen bizim prensimiz olacaksın. tabiki herşeyden önemlisi hayırlı bir evlat olman ve saglıklı olman herşeyden önceki isteğimiz. bu hafta 8cm olmuşdun. her geçen gün büyüyorsun. ve biz seni merak ediyoruz. keşke heran seni izleyebilsek. bu aralar bakıyorum. ihtiyac listesi oluşturmaya başlamam gerekiyor. yeni doğmuş bir bebeğin neler ihtiyacı olur. en çok ne kullanılır. bunu araştırıyorum, soruyorum. evlilik için böyle listeler var iken yeni doğmuş bebekler için bu listenin olmadığına karar verdim. kendi listemi oluşturur oluşturmaz. buraya ekleyeceğim.
insan böyle bir dönemde gerçekten sürekli hamile insanlarla yada çocuğu olan insanlarla görüşüp merak ettiklerini sormak öğrenmek istiyor. bebek ürünlerinde o kadar fazla çeşit varki hangisi en kullanışlı ve en iyi bilemiyorsun. işte bu yüzdende tecrübeli annelerden hangi ürünler en çok kullanılıyor, hangi marka iyi bunları konuşmak istiyor insan. işte bu gibi durumlarda twitter gerçekten çok iyi bir kaynak. anneler birbirleri ile paylaşıyorlar.
p.s:bu günlerde belim ağrıyor. bunun dışında ruh halim çok değişken, biran kahkaha ile gülüyorken biran küçücük bir şeye ağlıyorum. çok çabuk sinirlenebiliyorum. ruh halimdeki bu dengesizlikler seni etkileyecek diye korkuyorum. engel olmaya çalıyorum ama daha çok strese giriyorum. bu arada göbeğim çıktı. kıyafetlerimin çogu olmuyor artık. olsada sıkıyor. sütyen ve kilot değiştirme zamanı geldi sanırım. hamile pantolonu ve tayt giyiyorum artık. eski kıyafetlerimin olmamasınında insanda yarattığı duygu garip. evden çıkmak istemiyorum. pijamam ile evde olup örgü örmek istiyorum şuan beni rahatlatan tek şey bu...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder