29 Kasım 2011 Salı

15 hafta 5 gün

zaman geçtikçe ortasına doğru yaklaşıyoruz. biran önce geçsin istiyorum zaman sanki geçmiyor gibi geliyor aslında geçiyor. bilemiyorum belki sonlara doğru yada daha sonrada keşke çabucak geçmeseydimi diyeceğim.
bu haftanın en güzel olayı artık ne tarafta durduğunu hissediyorum. sol tarafımdasın. yanlış değilse kalp atışlarını hissedebiliyorum ellerimle...hatta bu hafta bir kaç kere minik hareketleri hissettim sanırım. minik ufak dönmelerdi onlar. bu nasıl bir mucizedir allahım diyorum. kendi içinde kendinden bir yavru oluşturuyorsun yavaş yavaş, adım adım. gün geçtikçe bütüdüğünü görmek öyle heyecan verici ki... merak ettiğimiz o kadar çok şey varki tabiki hepsinden önemlisi sağlıkla kavuşmamız. sağlıklı olman. ama kime benzeyeceksin, nasıl olacaksın, cinsiyetin ne? gibi bir sürü soru var kafamda..
kaygılar oluşmaya başladı bu hafta iyiden iyiye bebeğim, nasıl yetiştireceğiz seni, karakterin oluşurken bunu güçlü ve iyi bir karakter haline dönüştürmek bizim elimizde mi? sana iyiyi , kötüyü, doğruyu , yanlışı, dünyayı, insanları anlatacağız. bazen korkuyorum ben daha çözememişken insanları sana ne anlatacağım. öyle miniksin ki bu dünyada hiç bir şeyin yok bizden başka, yavaş yavaş anneannen bu hafta sana yeni ciciler almış, öyle minik ve öyle tatlılar ki... hiç bir şey bilmiyorsun ve öğreneceksin. anlatacağız beraber çok yol alacağız. iyi bir öğrenci olman dileğiyle, hep iyi insanlarla karşılaşman, dürüst olman, karakter ve kişilik sahibi olman, zeki, çalışkan, en önemlisi bilinçli olman, sakin bir çocuk olman, olgun olman, düşünmeyi bilmen, sorgulamayı bilmen, çok okumanı istiyorum. seni çok sevdiğimizi unutma...
bu hafta yaşadıklarım: geçen haftadan itibaren demir hapına başladık. burun tıkanıklığı yaşıyorum. karnım iyice çıktı. hormanlardan kaynaklı duygularımda dengesizlikler yaşıyorum. çok küçük şeylere sinirlenip hemen ardından ağlamaya başlayıp, hemen ardındanda gülmeye başlayabiliyorum. umarım yaşadığım sinirlenmelerden etkilenmiyorsundur. bu hal deliriyormuyum acaba hissi yaratıyor bünyede

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder