11 Kasım 2012 Pazar

Kaanin 2. Ankara ziyareti

Ankaraya anneanneye geldik. Kaan 2.kez geliyor. Her gelis super gelirken donmek cok zor geliyor. Hani annelerimizin klasik lafi vardir ya "Anne olunca anlarsin" kesinlikle sunu diyebilirimki anne olunca annenin degerini daha bir iyi anliyorsun. Annemle ayni sehirde yasamadigim icin pismanlik duyuyorum. Her sabah erkenden uyandigimda keske annem burda olsaydi bebemi kucagima alip gitseydim ve uyusaydim gibi bir cok cumle geciyor dilimden. Sadece bu degil tabiki akrabalarimi dogup buyudugum sehri ve arkadaslarimida ayri ayri ozluyorum. Simdiden donme telasi sardi beni hic donmek istemiyorum ama yapacak birsey yok. Kaanla vakit gecirmek cok guzel keske yarim gun calisabilecegim bir isim olsaydi. O sehirde butun gun evde bunaliyorum. Belli bir sure sonra oynatacak oyun konusacak laf bulamiyorsun. Sag olsun kaan bagiran bir bebe istemedigi bir seyi bagirarak anlatiyor. Kafasida sisiyor insanin ama buyuyor 5.5 aylikken donmeye basladi. 6.ayinda oturmaya basladi. Oturup kendi kendine oyun oynasin istiyorum cok seymi istiyorum bilmiyorum ama bakalim insallah o gunlerde gelicek. Ek gidalara basladik sanirim yogurt alerji yapti yanaklari kizardi. Yogurt vermiyoruz, teker teker denicez yiyecekleri umarim sut ve sut urunlerine alerjisi yoktur .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder