12 Kasım 2013 Salı

Kaan 18 aylık

Zaman çabucak geçiyor 1.5 olduk. Geçer mi? Büyürmü? Derken bazen küçük hallerini hatırlayamıyorum bile ..
Şimdilerde eminim her annenin yaşadığı yetememe duygusunu yaşıyorum sıksık hafta içi çalıştığım için haftasonlarını bol bol aktivite ve kaliteli vakit geçirmeye çalışıyorum. Ne kadar iyi bilemiyorum ama bir arayış içinde olduğum kesin yaşadığımız yerde bir oyun grubu bulamamak beni üzen şeylerden o eksiği kendim ne kadar kapatabilirim bilmiyorum. İnternetten bulduğum aktiviteleri beraber yapmaya çalışıyorum. 
18 aylık olduk ama hala uyku sorunumuz var. Kendi kendine uyumuyor ayakta sallıyorum ve uyku eğitimi için sanırım geç kaldık umuyorumki kendi isteği ile sallanmayı bırakmak ister. Bunun dışında yemek yemelerimizde zor masaya bizimle oturduğunda en fazla 10 dakika bile sürmüyor ondada kendi ağzına gidenden çok yer ve üstü başı yiyor yemeği önce böyle yemesini sağlayıp sonra kendim yediriyorum ne yapmalıyım bilmiyorum yemezse yemesin deyip bırakmalımıyım. Evde kendin bakmayınca bazı rutinleri oluşturamıyorsun işte hala süt içmiyor kaan beni en çok üzen konulardan biride bu denemediğim şey kalmadı drumuzda yoğurt ve peynir yiyorsa tamam diyor. Kaan gün boyunca oturan bir çocuk olmadığı için mama sandalyesindede oturmak istemiyor artık bizim oturduğumuz gibi sandlyede ordada belli bir süre duruyor. Kalktığında içeri gitmek istiyor bırakmalımıyım kalkmamalımıuım bilmiyorum. İşte büyüdükçe kafamdaki sorular ve ne yapmalıyımlar dahada artıyor. Umarım bizim için en doğrusunu buluruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder