20 Ekim 2011 Perşembe

10.hafta

dokdora gideli tam 20 gün oluyor. 20 gündür neler oluyor sadece okuyorum, yoğun bir çalışma var. vucudundaki organlar hemen hemen tamamlanacakmı bu hafta sonunda hatta cinsiyet bile bu hafta belirlenecekmiş ama tabi görebilirmiyiz bilmiyorum. merak içinde seni özleyerek geçiyor günlerim.
dün seni görmek için tekrar doktora gittik 20 günde o kadar değişmişsin ki gerçekten her geçen gün yeni mucizelere şahit oluyoruz. en 20 gün önce fasulye gibi bir şeyken şimdi kolların ve bacakların oluşmuş gözüküyor. biraz daha yakınlaştırsa sanırım çenen burnun belli...seni böyle gördükçe allaha şükredip, sağlıklı olman için dualar ediyoruz.  uyku halim sanırım geçiyor. 1 haftadır geç yatıyorum bu seferde geç yattığım için yorgun hissediyorum kendimi. sana battaniye örmeye başladım, elimden bırakamıyorum bu yüzdende geç yatıyorum. zaman bana yavaş geçiyor gibi geliyor ama tabi bir insanın oluşması kolay değil. içeride nelerin olduğunu keşke görebilsek. her istediğimizde seni görme sansımız olsa keşke... çünkü hem merak ediyoruz hemde görmek istiyoruz seni...umarım sende bende sağlıkla zamanında birbirimize kavuşuruz. ve sağlıklı sanslı, mutlu huzurlu, sakin, olgun, uslu, zeki, çalışkan, kısmetli, bereketli ,sempatik bir bebek, çocuk olursun. umarım seni güzel bir şekilde yetiştirmeyi becerebiliriz. çok zor ama bu konuda kendimizi yetiştirmek için elimizden geleni yapmaya çalışacağız.  bu hafta sanırım duygularım değişken, bir kaç kere çok basit şeylere ağlamamak için zor tuttum kendimi...seni seviyoruz bebeğim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder