9 Ekim 2011 Pazar

8.hafta

şimdi 8.haftadayız. bu hafta ellerini ayaklarını ve dizlerini hareket ettirmeye başlıyormussun ama biz daha hissedemiyormusuz. benim hiissettiklerim ise yorgunluk ve uykusuzluk...sürekli uyuyorum ben bebeğim, ben uyuyayımki sen büyü diyorum. allahım öyle bir yaratmışki bizleri ve bizlerdende öyle bir mucize vermişki inanılmaz. ilk 3 ay düşük tehlikesi olduğu için bence uykusu gelip fazla hareket etmeyelim diye bu hissedilenler bence...babanla çok heyecanlıyız. şimdiki hedefimiz şu 3 ayı sağlıkla beraber atlatabilmek o zaman bir nebze daha rahatlayacağız. seni görebilmek için dört gözle bir daha ki randevu olan 5 kasımı bekliyoruz. herşeyin sağlıkla gitmesi içinde bol bol dua edip seni seviyoruz.
bu haftadan itibaren bizi duyabiliyormussun.o yuzden seninle konuşuyoruz.
sağlıklı beslenmem ve senide besleyebilmem için kışlıklar hazırlıyorum. biraz hazırlıyorum yorulup biraz yatıyorum.
buraya sana yazarken insanın duygularını ifade etmesinin ne kadar zor olduğunu bir kez daha anlıyorum.
bu arada yaseminde hamile oda 6 hafta 4 günlük..kardeşinizle beraber geliyorsunuz daha şimdiden. darısı nazlının başına diyorum en kısa zamanda ve isteyen herkezinde aynı zamanda...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder