12 Ekim 2011 Çarşamba

8. haftanın sonu

bu hafta kasık ağrısı yaşadım, bu ağrı beni korkutsada zaman zaman bir süre sonra geçti. hala zaman zaman oluyor. gece ve gündüzleri sürekli tuvalete gidiyorum. geceleri 3 kere kesin gidiyorum. acayip gaz var. gazdan dolayı şişiyor karnım. karnımda büyüdü sanırım. kilom hala aynı ama karnım şiş ve bazı eski pantolonlarımın beli çok sıkıyor. uyku modu hala devam ediyor. akşamları gözlerimi açık tutamıyorum ve çabuk yoruluyorum dermanım kalmıyor.
aldığım kitapları okuyorum yavaş yavaş.
1) ece arar-hamilelik günlüğü (sevdim okunması kolay hikaye tarzında yazılmış ama bir çok bilgi var içinde)
2) hafta hafta hamilelik (kitap bayağı kalın iyi bir şey olduğunu düşünmüştüm ama daha çok başlarındayım belki ama çokda beğenmedim. )
3) tracy hogg-bebek bakım sorunlarına mucize çözümler (bu kitabı çok duydum birde arkadaşlarımdan biz hep hamilelik üzerine okumuşuz bebek doğduğunda ne yapacağımızı okumamışız bunuda oku dedikleri için şimdiden aldım. uygulayabilirmiyim işe yararmı bilemiyorum ama okuyacağım daha çok erken şimdilik)
bu hafta duygularım çok değişken duygusallık yok fakat çabuk sinirleniyorum, bunada normal deniyor ama sanırım sakin kalmayı öğrenmem gerekiyor artık, bebeğimin sağlığı açısından sakin ve mutlu olmam gerekiyor...
umuyorumki bebeğim sakin bir bebek olur...ve birbirimizee sağlıkla kavuştuğumuz zaman birbirimize çabuk alışırız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder