9 Ocak 2012 Pazartesi

22. hafta

bu aralar enerjim ve keyfim yerinde...
ama her zaman olduğu gibi zaman yetişme telaşındayım. yapmam gereken o kadar çok şey varki..herkezin söylediklerinin etkisi mi bilemiyorum.
bol bol uyu,
bol bol kitap oku,
bol bol tv izle,
bol bol kendine vakit ayır  v.b
işte bu söylenilenlerin  yarattığı etkiyle aynı anda 6 kitap birden okuyorum. dizimax daki dizilerden olabildiğince takip etmeye çalışıyorum. erken yatmaya çalışsamda uykuyu alamıyorum. ama bunun yanında enerjim süper. birde bebeğimin hareketlerini her geçen gün dahada fazla duymak bana dahada fazla enerji veriyor ve beni mutlu ediyor.
öyle farklı bir duyguymuş ki bunun tarifi imkansız. babamızla hareketlerini hissetmeye çalışıyoruz.
artık kendim için çok birşey bakmayıp sürekli oğlum için kıyafetler, oyuncaklar bakıyorum.
seni çok seviyoruz bebeğim. biz yaşattığın ve yaşatacağın binlerce güzel duygu için şimdiden binler şükür.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder