26 Ocak 2012 Perşembe

bebek odası ve bebek arabası

hayatımızda yepyeni bir dönem başlarken, biz ilk başlarda şaşkın şaşkın bakarken etrafımıza şimdilerde kendimize gelip şu enerjik olduğum zamanlarıda kaçırmadan oğlumuz için alınacakları, yapılacakları yavaş yavaş yapmaya başlayalım diyorum. bebeklerin ihtiyaçları ile ilgili ayrı bir post yapmayı düşünüyorum uzun bir listesi olan ama açıkcası beni en çok düşündüren, en çok kararsız kaldığım konulardan kısaca bahsetmek istiyorum. mothercare'ın ürünü Türkiyedeki mağazalarında varmı bir görüşmek lazım.
1) bebek odası:
her kafadan farklı bir ses çıkınca herkezin yaşadığı farklı olunca ben taze anne olunca hangisi doğru bilemezken kafam dahada karıştı tabiki... kimisi bebeğin odasını 6 aylıkken ayırmalısın diyorken, kimisi çalışan için çok zor ayrı odaya her gece gidip gelmek gecede kaç sefer uyanıyor zaten uykusuzluk falan derken diyorlar. işte bu söylenenler arasında odayı sonrayamı bırakmalıyım yoksa hemen odamı yapmalıyım diye kararsızlık içindeyken araştırdığım ve beğendiğim oda takımını işte bu. bu tarz aslında ikeadanda alınabilir. buna çok benzer modellerin olduğunu sitesinde gördüm.




2) bebek arabası:
bebek arabası konusuna gelince o kadar geniş seçenek arasından birine karar verebilmek çok zor. bu konudada tavsiyeler çok, benim aradığım özellikler ise çift yönlü olması, hafif olması, kolay katlanabilir olması,tekerlerinin büyük olması, katlanınca az yer kaplaması ve çok pahalı olmaması... işte istediğim özellikler bunlar ama bu özellikleri taşıyan arabalar katlanınca az yer kaplamıyor, hatta kolay katlanmıyor, yani bütün bu özellikleri taşıyanlar çok pahalı... bir arabaya o kadar çok para vermek istemiyorum açıkcası neden diyecek olursanız, büyük bir şehirde yaşamıyorum. bebekle otobüse, dolmuşa binebileceğim bir yer yok.  mesafeler çok kısa iste böyle olunca arabayı çok fazla kullanabileceğimi zannetmiyorum. ama büyük şehirde yaşıyor olsam kesinlikle bu bütün özellikleri sağlasın isterdim.
beğendiğim bir kaç model var. kraft twist: istediğim bütün özellikler var mı? biraz ağır 17 kg sanırım. tek elle kapanıp açılması çok zor. birde bir kaç kişiden duyduğum kilit sisteminde problem yaşandığı..

araba konusundaki kararsızlığım hala sürmekle beraber bu arabnın özelliklerinde olup, daha hafif, daha ağır, daha pahalı, daha ucuz farklı markalar bulmak münkün. neyseki daha zamanımız var. yoksa bu kararsızlıkla  ne yapardık bilemiyorum. bu konudaki yardımlarınızı beklerim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder