23 Ocak 2012 Pazartesi

24. hafta

zaman hızlıca geçsede bana hala yavaş geliyor. hayatımda hızlıca olan tek şey kilo alışım sanırım. hamile kalmadan önce hep yediklerime hareketlerime dikkat ederim. çok kilo almam diye düşünüyor olsamda bu gerçekte hiç birbirine uymadı. bu haftada 6-9 kg arası kilo almam gerekirken ben 10 kg aldım. son 2 haftadır dikkat ediyor olsamda sanırım. artık sona kadar dikkat etsem hiç fena olmayacak.
havanın soğukluğu ile bir yandan grip bir yandan bel ağrısı ile uğraştım bu hafta... geçiyor bir ağrıyor. son 2 gündür ise reflüm başladı sanırım canım bir şey yemek istemesede midemde şişlik ve midemde hazımsızlık...
içimde senin hareketlerinden kaynaklanan mutluluk. senin keyfin yerinde olsunda oğlum ben artık bunlarla idare ediyorum. artık bizi duymaya başladın seninle konuşuyorum. her fırsatta seni çok sevdiğimizi söylüyorum. mutlu, huzurlu, sakin, sağlıklı, şanslı bir bebek ve çocuk olmanı istiyorum.
her anne babanın çocuğu için herşeyin en iyisini ister tabiki bizde istiyoruz. sen üzülme, sen hep iyi insanlarla karşılaş, zarar görme, hep sev ve hep sevil, her yaptığın işi en iyi şekilde yap istiyorum. dürüst ol, güvenilir ol. adil ol, güçlü ol, sağlam ol. bilinçli ol. umarım hep doğru kararlar verip, doğru tercihler yaparsın. sevdiğin mutlu olduğun ve keyif aldığın bir mesleğin olur ve mesleğinin en iyisi olursun.
bunlar gibi öyle çok istediğim varki sana dair kaanım, sana kavuşmak için sabırsızlansakda, sana zamanında sağlıkla kavuşmak tek dileğimiz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder