18 Ocak 2012 Çarşamba

23.hafta

-13 derece olan bir güne uyandık. bu sene epey kış oldu desem abartmış olurmuyum bilmiyorum ama 1 haftadır kar yağıyor. yerler buz. hava soğuk. bu kadar soğuk havanın getirdikleri ile bende bir grip bünyeyi sarmış vaziyette ilaçda içmeden, ıhlamur ve limon ile iyileşmeye çalışıyoruz. pazartesi günü kütahyada doktordaydık. seni görmek çok güzel oğlum. çok şükür sağlıklısın. 27 cm 465 gr ağırlığındaymışsın.
ben her ne kadar fazla kilo almış olsamda sen daha küçücüksün. biraz daha dikkat ediyorum yediklerime. nutellayı tamamen kesmeyi deniyorum çok mümkün olmasada haftada 1 e düşürdüm.
zaman geçiyor. yavaş yavaş alınacaklara bakmak gerekiyor. küçükleri az çok aldık ama büyük parçalar kaldı. sanırım fazla kararsızım, sen kararlı ol bebeğim bu konuda annene benzeme...
ben hep en iyisi olsun, en kullanışlısı olsun diye düşündüğüm için karar veremiyorum.
oda yapsam mı sana yoksa yapmasammı karar veremedim.
bebek arabası alınacak . sanırım en zor karar bu ikisi...
önümüzde daha zaman var. karar verip yapacağız bakalım.
bebeğim hareketlerini hissetmek öyle güzelki. her gün bana mutluluk veren senin varlığını hissetmek.
seni çok seviyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder